Lăsați compania să vă cunoască și-au găsit numărul de telefon pe NiceLocal - afacerile funcționează cel mai bine atunci când te cunosc poate afectează lor evaluare
Ai răspuns la telefon?
Alexandru Dobre, suntem bucuroși că vizita la MERIDIAN VEST a fost una plăcută! Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Toate cele bune!
Mihaita Duica, suntem bucuroși că vizita la MERIDIAN VEST a fost una plăcută! Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Toate cele bune!
00
Răspuns
Marius C.
27 ianuarie 2023, 3:49 pm
Mulțumesc D-lui. Dragoș C. pentru ajutorul acordat la reparația autoturismului. Este un profesionist în adevăratul sens al cuvântului, cu experiență și înclinații reale în domeniul auto. Este un bun comunicator și empatizeaza cu nevoile clienților, fiind întotdeauna disponibil pentru a oferi asistență și consiliere în alegerea celor mai bune și rapide soluții. Recomand cu căldură pe Dl.Dragoș și Renault Meridian Vest pentru reparații de orice natură la autoturisme Renault sau Dacia!
Marius Criveanu, vă mulțumim pentru comentarii frumoase și de laudă despre echipa noastră. Ne străduim întotdeauna să oferim servicii de înaltă calitate fiecărui oaspete și suntem încântați să aflăm că experiența la MERIDIAN VEST a fost una plăcută! Va dorim o zi fantastică!
00
Răspuns
Vijulie C.
27 ianuarie 2023, 2:42 pm
Am reparat pe CASCO la departamentul caroserie! Foarte multumit! Recomand!
Vijulie Cristian, suntem foarte încântați că v-am oferit o experiență pozitivă! Recomandarea dvs. înseamnă enorm pentru noi și suntem încântați că am obținut-o. Vă mulțumim din nou pentru timpul dedicat împărtășirii experienței dvs. pozitive. Vă dorim o zi frumoasă!
00
Răspuns
Fly F.
17 ianuarie 2023, 9:06 pm
Buna seara, Va las aici un feedback constructiv, sper eu! In decursul zilei de astazi, in jurul orei 12 am ajuns la reprezentata Renault Meridian Vest Bucuresti, asa cum stabilisem cu reprezentantul care s-a ocupat de noi si caruia nu am ce sa ii reprosez, deoarece a dat dovada de profesionalism pe tot parcursul colaborarii (acolo unde a tinut de el).Cand am ajuns m-a anuntat ca factura inca nu a fost trimisa de catre departamentul avizat, (imi daduse si mesaj cu 30 min inainte sa ajung, unde imi zc ca pot sa intarzii ca nu e inca ajunsa factura, dar l-am vazut cand aproape ajunsesem la locatie). Ne-am ocupat de intreaga documentatie plata RCA si CASCO, in speranta ca va ajunge si ultimul document. Am stat in reprezentanta mai bine de 2 h si inca aproximativ 3 h in complexul de magazine din apropiere. In tot acest timp fetita noastra de 7 luni a fost cu noi… Este normal sa nu pot folosi bunul platit cu toate taxele platite, inclusiv pe ziua de astazi? Poate maine va fi cu noroc, chiar daca asta inseamna o alta zi de concediu, alt timp petrecut in trafic, schimbarea planurilor, etc Multumesc Renault pentru lipsa de profesionalism de care ati dat dovada!… – afișați
Bună ziua, Fly Fly vă mulțumim pentru timpul dedicat transmiterii feedbackului dvs. sincer. Vă vom contacta în vederea soluționării situației. Vă mulțumim din nou că ne-ați atras atenția asupra acestui aspect. Sperăm să ne aflăm vești de la dvs. în curând. Toate cele bune, MERIDIAN VEST
00
Răspuns
Tarcus C.
9 ianuarie 2023, 4:24 pm
In urma discuției telefonice, va modific recenzia. In cele din urma se mai găsesc in țara asta și oameni care își dau interesul pentru meseria lor. Felicitări Daniel Enache.
Tarcus Catalin, vă mulțumim pentru împărtășirea experienței cu noi! Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Vă mulțumim pentru comentarii frumoase și de laudă despre echipa noastră. Vă dorim o zi excelentă!
00
Răspuns
Guran D.
28 decembrie 2022, 7:05 pm
In data de 27.12 m am prezentat la ora 07;00 dimineața in unitatea dumneavoastră și mentionez ca am fost servit ireproșabil și atitudinea a fost excelenta, in special a zonei de Recepție. Nu am avut o intervenție dificila dar faptul ca a fost prompta și rapida ma determina sa mai apelez la serviciile dumneavoastră și in viitor și sa recomand unitatea dumneavoastră și altor cunoștințe. Doresc sărbători fericite întregului colectiv. D. Guran.
Guran Dumitru, vă mulțumim pentru comentarii frumoase și de laudă despre echipa noastră. Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Toate cele bune! Sărbători fericite!
00
Răspuns
Elena R.
28 decembrie 2022, 10:55 am
Întotdeauna revin cu plăcere. Profesionalism și seriozitate.
Elena, recenzii ca acestea ne motivează și ne ajută să oferim asistență de înaltă calitate. Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Vă dorim o zi minunată!
00
Răspuns
Marius T.
28 decembrie 2022, 10:29 am
Sunt client fidel, revin intotdeauna cand trebuie sa aduc masina in service
Marius, suntem bucuroși că vizita la MERIDIAN VEST a fost una plăcută! Vă mulțumim pentru timpul dedicat ca să ne spuneți cum ne-am descurcat. Vă dorim o zi minunată!
00
Răspuns
Mihai D.
24 decembrie 2022, 5:28 pm
Am schimbat plăcuțele de frână pe un Renault Traffic, de la firma New Cleaning Concept, timpul de așteptare a fost maxim o ora, echipa foarte promptă și eficienta alături de domnul Badea Gabriel. Mulțumim, recomand!!!!
Vă mulțumim din nou pentru timpul dedicat ca să ne spuneți cum ne-am descurcat. Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Vă dorim o zi minunată!
Stelian Dascaliuc, suntem bucuroși că vizita la MERIDIAN VEST a fost una plăcută! Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Toate cele bune!
00
Răspuns
JustDragos
21 decembrie 2022, 1:24 pm
Seriozitate, promptitudine, oameni amabili. Super servicii!
Justdragos, suntem bucuroși că vizita la MERIDIAN VEST a fost una plăcută! Vă mulțumim din nou pentru timpul dedicat ca să ne spuneți cum ne-am descurcat. Vă dorim o zi minunată!
Radu Marin, suntem încântați să aflăm că ați avut o experiență atât de pozitivă cu echipa noastră! Vă mulțumim pentru recomandare și vă dorim o zi minunată!
00
Răspuns
Mihaela I.
19 decembrie 2022, 11:27 pm
Foarte multumita de serviciile d-lui Iovu Catalin.
Mihaela Ilie, suntem încântați să aflăm că personalul nostru a fost de ajutor în timpul experienței dvs. aici la MERIDIAN VEST. Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Toate cele bune!
00
Răspuns
Cristi M.
16 decembrie 2022, 2:03 pm
Amabilitate,Profesionalism și Servicii de nota 10!
Cristi Mihai, suntem bucuroși că vizita la MERIDIAN VEST a fost una plăcută! Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Toate cele bune!
00
Răspuns
Alexandra V.
16 decembrie 2022, 1:48 pm
Amabilitate,Profesionalism,Seriozitate si Servicii de nota 10!
Bună ziua, Alexandra Vasile, vă mulțumim pentru timpul dedicat recenziei pe MERIDIAN VEST. Suntem încântați că ne-am putut ridica la nivelul așteptărilor dvs.! Va dorim o zi fantastică!
Mircea Catrina, suntem bucuroși că vizita la MERIDIAN VEST a fost una plăcută! Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Toate cele bune!
00
Răspuns
Gigi M.
16 decembrie 2022, 1:39 pm
Profesionalism,Amabilitate si Servicii de nota 10!
Gigi Moldovan, suntem foarte încântați că v-am oferit o experiență minunată! Suntem întotdeauna încântați să vă oferim asistență dacă apar probleme. Toate cele bune!
Va las aici un feedback constructiv, sper eu!
In decursul zilei de astazi, in jurul orei 12 am ajuns la reprezentata Renault Meridian Vest Bucuresti, asa cum stabilisem cu reprezentantul care s-a ocupat de noi si caruia nu am ce sa ii reprosez, deoarece a dat dovada de profesionalism pe tot parcursul colaborarii (acolo unde a tinut de el).Cand am ajuns m-a anuntat ca factura inca nu a fost trimisa de catre departamentul avizat, (imi daduse si mesaj cu 30 min inainte sa ajung, unde im i zc ca pot sa intarzii ca nu e inca ajunsa factura, dar l-am vazut cand aproape ajunsesem la locatie).
Ne-am ocupat de intreaga documentatie plata RCA si CASCO, in speranta ca va ajunge si ultimul document.
Am stat in reprezentanta mai bine de 2 h si inca aproximativ 3 h in complexul de magazine din apropiere. In tot acest timp fetita noastra de 7 luni a fost cu noi…
Este normal sa nu pot folosi bunul platit cu toate taxele platite, inclusiv pe ziua de astazi?
Poate maine va fi cu noroc, chiar daca asta inseamna o alta zi de concediu, alt timp petrecut in trafic, schimbarea planurilor, etc
Multumesc Renault pentru lipsa de profesionalism de care ati dat dovada! … – afișați
Toate cele bune,
MERIDIAN VEST
Amabilitate
Servicii de nota 10