Bonjour International Tour

Bonjour International Tour

Va fi închis în 2 h. 55 min.
Număr de telefon
0374 064 4... — afișați
Lăsați compania să vă cunoască și-au găsit numărul de telefon pe NiceLocal - afacerile funcționează cel mai bine atunci când te cunosc poate afectează lor evaluare Ai răspuns la telefon?
Vă mulțumim!
Adresa
Metrou:
Program de lucru
Soare
Închis
Luni
09:00—17:00
Marti
09:00—17:00
Mi
09:00—17:00
Joi
09:00—17:00
Fri
09:00—17:00
Sat
Închis
Site-ul oficial
Tu ești proprietarul?
  • Obțineți acces
  • Obțineți un widget
  • Raportați o eroare

Recenzii despre Bonjour International Tour

4,0
  /  59 evaluări
Scrie o recenzie Editează Recenzia Ta
Toate recenziile 67
Sortează:
  • 1,0
    8 februarie 2023, 10:35 pm
    Avantaje
    Nimic
    Dezavantaje
    Comunicare pana le virezi banii in cont, apoi nu-ti mai raspunde nimeni la telefon sau te duc cu vorba pana inainte de plecare cand te anunta ca au anulat din diverse motive, niciodata din cauza lor.
    Comentariu
    Ne-a anulat vacanta chiar in momentul în care faceam check-in-ul pentru a pleca in vacanta si refuza sa ramburseze banii turistilor. Au trecut aproape 6 luni de cand asteptam rambursarile.
    Data serviciilor prestate
    29 August 2022
    Descrierea specialistului
    Nae Adriana Cristina- administrator Bonjour Tour
  • 26 ianuarie 2023, 7:06 pm
    Cea mai neserioasa agentie de turism. A anulat sejurul in data de 29.08.2022 cand eram in aeroport, fara nici o explicatie. De atunci zilnic ma rog de asociati sa imi restituie banii! Atentie mare la aceasta agentie de turism!
  • 26 ianuarie 2023, 5:45 pm
    Nu recomand deloc aceasta agentie!! Nici o stea nu merită măcar!!! Dau tepe clientilor anuleaza vacante in ultima zi si nici nu vor sa ramburseze banii turistilor!! Nici măcar o stea nu merita!! Pleacă in vacante doar acei turisti ce sunt «cunostinte» cu madam Nae!! Oribil Feriți-vă de aceasta agentie!!! Cea mai urâtă experiență trăită de cand călătoresc!!!
  • 26 ianuarie 2023, 5:12 pm
    Experienta mea cu Bonjour!
    Pe 15 August 2022 am platit 16.328 lei pentru o vacanta in Marsa Matruh, cu plecare pe 29 August. In momentul in care trebuia sa facem check in, am fost anuntati ca nu se mai pleaca. Dupa multe discutii, plangeri si sesizari, in Octombrie am primit 4.328 din suma totala, iar restul de 12.000 lei inca ii astept. Au trecut 5 luni si inca nu am recuperat banii de la Bonjour.
  • 14 ianuarie 2023, 7:33 pm
    Țepari.. nu mi-am primit bani înapoi nici in ziua de azi.
  • 5 ianuarie 2023, 4:34 pm
    L.E.05.01.2023: Așteptăm de 4 luni banii și nu ne răspund absolut deloc! Fugiți de ei cât puteți! Nu a mai plecat nici un turist cu ei din August 2022!!!

    Cea mai PROASTA și NESERIOASA “agenție de turism”!!!! Răspund la telefon și email-uri doar pana in momentul in care achiti, iar apoi dispar. Am întrebat înainte sa achiziționăm vacanta dacă plecarea este sigura 100% si ne-au asigurat ca da, dar surpriza, ne-au anulat sejurul cu 36 ore înainte, nu au avut achitat nici cazarea, nici zborul pentr
    – afișați
  • 5 ianuarie 2023, 10:49 am
    Recomand cu drag pentru servicii de calitate Turcia și Egipt
  • 24 decembrie 2022, 11:17 am
    O vacanta de 5 stele in Turcia, Hurghada, Bulgaria, Dubai și Marea Matruh.
    Recomand cu drag serviciile de calitate și implicarea oamenilor care muncesc în această agenție.
    • 9 februarie 2023, 2:04 am
      Normal ca acordati 5 stele daca va duce sotia in vacante pe banii luati de la turistii a caror vacante le anuleaza. Halal agentie, isi pune toate neamurile sa le lase recenzii pozitive, in speranta ca le mai acopera pe cele negative.
    • 24 decembrie 2022, 11:30 am
      Multumim frumos pentru feedback!
  • 29 noiembrie 2022, 11:36 pm
    Prima oara cand am folosit serviciile Agentiei Bonjour Tour ptr a merge in Egipt, Marsa Matrouh — Complexul JAZ. O destinatie bine aleasa de catre Bonjour Tour. Complexul este super, marea curata, plaja bine amenajata. O locatie si servicii foarte bune. Ma bucur ca agentia a reusit sa contracteze destinatia. Merita. Deasemenea, am avut si surpriza ca sa intre banii in cont ptr.intarzierea avuta de catre compania aeriana.
  • 25 noiembrie 2022, 12:32 pm
    Cea mai frumoasa experienta avuta!
    M-am aflat printre turistii ce au plecat in Marsa Matruh pe data de 22.08.2022, a fost o experienta unica pentru mine si gasca mea de prieteni. In plus in urma cu cateva zile, am primit si o suma de bani in cont pentru timpul astept in aeroport.

    Recomamd aceasta agentie!
    • 8 februarie 2023, 10:37 pm
      Daca eram nepoata-sa poate aveam si eu parte de vacanta…
    • 25 noiembrie 2022, 1:02 pm
      Mulțumim frumos pentru feedback!
  • 24 noiembrie 2022, 12:01 am
    Exact cum mi-am dorit!!!
  • 16 noiembrie 2022, 12:22 am
    As da — stele dacă as putea!
  • 16 noiembrie 2022, 12:21 am
    Vacanta anulata cu 3 zile inainte,bani nerambursati. De aproape trei luni ne rugam pe banii nostri. Vrem bani inapoi!!!
  • 30 octombrie 2022, 11:42 pm
    Atenție! Fugiți de aceasta agenție dacă vreti sa aveți o viata liniștită și bani în buzunar!
    Doamna care are aceasta agenție a încasat bani de la sute de turiști și nimeni nu a mai plecat nicăieri.
    Sunt una din pățite deoarece am achiziționat un sejur cu plecare din 05.09.2022, cu destinatia MARSA Matruh, Egipt. Doamna manager Cristina Adriana Nae m-a anunțat cu 3 zile înainte ca aceasta vacanta este anulata fiind,, cu un risc mare», oferidu-mi în schimb o alta data tot cu aceeași destinație.
    – afișați
  • 28 octombrie 2022, 2:52 pm
    O agenție orientată către oameni, prezintă oferte pe care nu le poate egala nimeni. Recomand!

    Asta am scris înainte sa plec cu ei în vacanță, mare greșeală.

    Am ajuns în Egipt am aflat de la agenția locală ca nu avem rezervare la hotelul la care platisem.

    Am mai plătit odată viza ca cei de la vize nu aveau nici un document de unde reiesea ce au plătit cei de la Bonjour.

    Cristina trebuia sa meargă cu noi în excursie dar a răcit înainte de plecare și au fost» nevoiți» sa anuleze și lista minciu
    – afișați
  • 8 septembrie 2022, 11:44 pm
    Marsa Matruh o destinație minunată, totul la superlativ. Recomand! Am facut 5 vacante cu Bonjour-Tour în Egipt și am fost mulțumiți! Recomand!
  • 5 septembrie 2022, 11:50 pm
    Nu recomand aceasta Agentie de turism!am fost in Marsa in 22—29 August cu familia și un copil de un an și patru luni…am luat vacanta in urma unei reclame pe Facebook(cea ce nu o sa mai fac niciodată)fără sa verific înainte despre Agentie.O vacanta stricata de doamna organizatoare care nu știe sa ți respecte clienții.Bătaie de joc și la plecare și la venire Câte 8 ore de stat in aeroport …charter făcut de dansa….doamna care nu știe sa vorbeasca limba engleză!resortul Jaz Almaza foarte slab,in co – afișați
  • 5 septembrie 2022, 11:45 am
    Recomand! Am avut plăcerea de a merge in Marsa Matruh, perla Egiptului, la un pret excelent,iar totul a fost perfect! Cu siguranța, m as reîntoarce ori de câte ori as avea posibilitatea ️ Resortul si serviciile sunt ireproșabile, las pozele sa vorbească de la sine Într-adevăr, au existat întârzieri la zbor, dar pentru mine au fost nesemnificative, având in vedere locația si confortul din resort..In final, Dna Cristina a explicat in detaliu cele întâmplate. Marsa Matruh rămâne una dintre – afișați
  • 2 septembrie 2022, 7:55 pm
    Evitați aceasta Agentie! Și dacă ar fi ultima Agentie de turism din lume tot nu apelați la ei.
    Are același mod de a trage Tepe și nimeni deocamdată nu a scos-o din piața.
    Așa am fost țepuiți noi turiștii care trebuia in luna aprilie la Paste sa ajungem in Sharm el SHEIK. A anulat tot cu 24 de ore înainte.
    Același tipar de teapa.
    Doamna încă își face reclama ca vinde vacante așa ca aveți MARE GRIJA!
  • 1 septembrie 2022, 6:19 pm
    Comunicare 0, implicare 0, profesionalism 0.
    Am plecat cu aceasta agenție in Egipt pentru prima dată și în autocarul de transfer de la destinație aflu că nu o sa fiu cazată la hotelul pe care l-am ales. Rușine!
    LE: cum puteți minți că ați aflat cu 2 ore înainte când v-a anunțat ginerele cu 3 zile înainte că în urma solicitării de confirmare a rezervării cei de hotel au negat existența acesteia.
    Din OG 2 pe care îl tot pomeniți dumneavoastră știți care articole ați încălcat?
    Căutați oameni buni s
    – afișați
    • 21 iulie 2022, 8:45 am
      Comunicare totala dar schimbarea hotelului dvs nu a ținut de agenție care la rândul ei a aflat înainte cu 2 ore. Mai mult Agentia a luat masuri alegând cei mai buni partenerii pe aceasta destinație!
Evaluare medie - 4,0 bazat pe 67 recenzii și 59 evaluări