Lăsați compania să vă cunoască și-au găsit numărul de telefon pe NiceLocal - afacerile funcționează cel mai bine atunci când te cunosc poate afectează lor evaluare
Ai răspuns la telefon?
Professionalismul si grija Doctorului Oprea Carol m-a ajutat sa trec cu usurinta peste momentele dificile, mi-a dat curaj si speranta. Atitudinea pozitiva, blindetea si nu in ultimul rand rabdarea cu care mi-a explicat fiecare alternativa a tratamentului, fiecare pas urmat m-a facut sa inteleg ca se poate si in Romania. Multumesc domnului Doctor Oprea Carol!
Dezavantaje
Putin mai multa amabilitate la front desk.
00
Răspuns
Silviana B.
31 ianuarie 2023, 1:10 pm
Zero. Pentru o radiografie de coloana facuta in bataie de joc, doar profil (pentru ca nu scria pe trimitere ca trebuie si față), 3 imagini pe un singur film, au spus ca rezultatul se ridica de la clinica in 3 zile. Am cerut sa primesc mail. Asta se intampla in 19 decembrie iar rezultatul l-am primit dupa o luna si 3 solicitari. In 27 ianuarie 2023 am avut reprogramarea reprogramarii pentru o examinare gastrica. ”In context epidemic” (ha?) — zic ei, tot personalul medical trebuia sa poarte masca (in fapt nici 10% nu poarta) iar actul medical mi-a fost conditionat de testul cu bețe în nas (test Covid). Am cerut sa mi se arate acest protocol sau regulament intern care ma obliga sa fac acest test insa mi s-a comunicat ca nu pot beneficia de actul medical daca refuz testul. Daca insisti sa iti ceri drepturile, vine chirurgul ”Mânie Iute”, justitiarul de serviciu, care te și injura si te ”invita” sa astepti in afara spitalului. Daca accepti testul Covid, completezi un teanc de acorduri si consimtaminte, risti sa nu poti intra in sala pentru ca ai gel pe unghii si esti trimisa de anestezist la salon sa ”dai jos gelul de pe unghii”. Nu e mai simplu sa angajati oameni capabili care sa comunice toate aceste aspecte pacientilor INAINTE de a ajunge la spital si de a fi in fata faptului implinit, dupa o asteptare de aproape doua luni de la programarea initiala? Profesionisti? Unii dintre ei, in niciun caz.… – afișați
00
Răspuns
Dumitru C.
27 ianuarie 2023, 1:34 pm
Am fost sunat de 3 ori si de fiecare data s-a schimbat ora internarii. Nu mi s-a spus nimic, doar despre bilet de trimitere si 550 lei plata care reprezinta? Nu mi s-a spus despre test covid. Ce sa mai vorbim de alte alternative in afara testarii la dumnealor.Mi s-a cerut dosar medical. Nu m-a anuntat nimeni inainte de internare. La internare mi s-a cerut numarul de telefon. Am intrebat pentru ce? In caz ca mor ma vor anunta telefonic? Mi-au luat ulterior un nr de telefon al unui apartinator. Internarea fiind de minim 18 ore nu mi s-a spus sa-mi iau nimic la mine. La ora 22,20 etaj 3 Salon 7 asistentul de tura si inca doua doamne discutau cu o intensitate verbala foarte mare. Am sunat, a venit dl asistent i-am spus ca vreau sa dorm sa nu mai faca galagie. Au redus intensitatea verbala(inutil usa salonului era la 2 metri de ei) si au continuat pana la ora 3. Dupa, toti s-au dus la culcare fiecare in alt salon. La 5,30 am asteptat si in sfarsit a iesit o doamna din salon. Am intrebat daca e gata externarea pentru ca vreau sa plec. Habar nu avea. Mi-a spus sa astept sa treaca 24 ore de la internare.… – afișați
00
Răspuns
stelian p.
24 ianuarie 2023, 3:31 pm
Multumesc mult Doamnei Doctor Mihaela BALABAN atat pentru diagnosticul corect cat si pentru tratamentul adecvat stabilit. Mentionez de asemenea conduita profesionala ireprosabila in verificarea ulterioara (follow up) a disparitiei simptomelor avute, dar si atitudinea umana, calda, plina de rabdare, care a permis un dialog medical sincer si firesc si care a condus la extinderea investigatiilor medicale in cadrul clinicii (prin trimiteri medicale) si asupra altor probleme medicale personale.
00
Răspuns
Marius M.
20 ianuarie 2023, 2:10 am
OK!
00
Răspuns
Valerica T.
19 ianuarie 2023, 11:00 am
Multumesc din suflet colectivului de la imagistică,nu in ultimul rand doamnelor și domnișoarelor de la receptie!
00
Răspuns
Georgiana A.
17 ianuarie 2023, 2:50 pm
Super experiența! Doamnele de la Recepție de nota 10!!! Pentru departamentul Imagistica. Mulțumim!
00
Răspuns
Cristian G.
17 ianuarie 2023, 10:23 am
Neserioși
00
Răspuns
Constanta I.
16 decembrie 2022, 9:32 am
Îmi ace acest spital am fost la consult sunt f drăguți personali care lucrează acolo ️ ️ ️
00
Răspuns
claudiu p.
16 noiembrie 2022, 7:30 pm
JEGURI SI HOTI! SLAB PREGATITI.....imi este sila si sa scriu, daca vreti sa plangeti duceti va acolo. cititi aberatiile ce vi dau sa le semnati!!
00
Răspuns
Adrian M.
20 octombrie 2022, 10:14 am
Se poarta urat cu clientii, paznicul admonesteaza femei si le jigneste.
They are rude with their clients.
00
Răspuns
Simona P.
15 octombrie 2022, 10:30 am
Despre MCare — ingrijiri paliative, pot sa spun ca a fost alaturi de mine in cel mai greu moment si totodata a facut ultima parte din viata mamei mele cat de linistita putea fi. Ca apartinator uneori nu stii cum sa ajuti, alteori obosesti, iti pierzi rabdarea daca nu faci echipa cu cine trebuie, aceste lucruri se rasfrang asupra persoanei dragi aflate deja in suferinta. E important sa fie un centru cu personal suficient, oameni care se completeaza unii pe altii, specialisti. Pentru noi dna psiholog Panoiu, dl doctor Radu, dl kinetoterapeut Edi, managerul clinicii Alina, dnele asistente, grija si tonul pozitiv al doamnelor infirmiere au facut o uriasa diferenta atat pentru mine, apartinatorul responsabil cu calitatea vietii persoanei dragi dar si pentru mama mea aflata in aceasta situatie. Recomand cu incredere acest centru, nu doar pentru calitatea personalului si experienta in acest gen de servicii dar si pentru curatenie, dotari, spatiile generoase si luminoase, mesele diversificate, cat si pentru energia pozitiva a vecinilor de salon. Cu aceasta alegere, alegeti ceea ce e mai bun pentru persoana draga aflata intr-o situatie in care sprijinul emotional si rutina de zi cu zi sunt tot ce i-au mai ramas. Multumesc din suflet! Simona… – afișați
00
Răspuns
Alex D.
21 septembrie 2022, 4:43 am
Timp foarte mare de asteptare.
00
Răspuns
Hiking C.
16 septembrie 2022, 9:52 pm
Avoid at all costs
00
Răspuns
Oana I.
13 iulie 2022, 9:56 am
Nu am fost niciodată la aceasta clinica fără să stau și să aștept cel puțin o oră, chiar dacă mereu merg cu programare. Serviciile medicale nu m-au impresionat, totul este făcut mecanic, iar medicii nici nu comunica mare lucru.
00
Răspuns
Gen P.
30 iunie 2022, 3:44 pm
Am avut o experienta placuta la Mhospital. Personalul a fost amabil si atent la detalii, au respectat ora programării. Servicii medicale complete. Recomand cu căldură Mhospital!
00
Răspuns
Madalina D.
30 iunie 2022, 3:06 pm
Oamenii de la Departamentul M Imagostica absolut superbi,super amabili. Profesionalism MHospital doctori de nota 10,amabilitate și mult ajutor Recomand!!!
00
Răspuns
Gabriela S.
23 iunie 2022, 8:29 pm
Multumesc medicilor din aceasta clinica. Mi am făcut intervenția și eram foarte speriata cum o sa fie. Medicul anestezist a fost calm, mi a explicat cum va fi, asistentele au fost foarte amabile, serviabile. Voi reveni cu siguranță.
00
Răspuns
Irina B.
15 iunie 2022, 3:10 pm
Având programare la 14.30 nic8 pana la ora 15:00 nu m a bagat cineva în seama sa îmi spună dacă mai aștept sau nu. Si culmea programarea care era la 15.00 a întrat înaintea mea (era cunostinta cu dna doctor. Foarte urat
00
Răspuns
jus t.
8 iunie 2022, 10:20 am
Lipsa de profesionalism, am fost chemat sa donez de 3 ori din greseala lor…o clinica dubioasa.
Atitudinea pozitiva, blindetea si nu in ultimul rand rabdarea cu care mi-a explicat fiecare alternativa a tratamentului, fiecare pas urmat m-a facut sa inteleg ca se poate si in Romania.
Multumesc domnului Doctor Oprea Carol!
In 27 ianuarie 2023 am avut reprogramarea reprogramarii pentru o examinare gastrica. ”In context epidemic” (ha?) — zic ei, tot personalul medical trebuia sa poarte masca (in fapt nici 10% nu poarta) iar actul medical mi-a fost conditionat de testul cu bețe în nas (test Covid). Am cerut sa mi se arate acest protocol sau regulament intern care ma obliga sa fac acest test insa mi s-a comunicat ca nu pot beneficia de actul medical daca refuz testul. Daca insisti sa iti ceri drepturile, vine chirurgul ”Mânie Iute”, justitiarul de serviciu, care te și injura si te ”invita” sa astepti in afara spitalului. Daca accepti testul Covid, completezi un teanc de acorduri si consimtaminte, risti sa nu poti intra in sala pentru ca ai gel pe unghii si esti trimisa de anestezist la salon sa ”dai jos gelul de pe unghii”. Nu e mai simplu sa angajati oameni capabili care sa comunice toate aceste aspecte pacientilor INAINTE de a ajunge la spital si de a fi in fata faptului implinit, dupa o asteptare de aproape doua luni de la programarea initiala? Profesionisti? Unii dintre ei, in niciun caz. … – afișați
Nu mi s-a spus nimic, doar despre bilet de trimitere si 550 lei plata care reprezinta? Nu mi s-a spus despre test covid. Ce sa mai vorbim de alte alternative in afara testarii la dumnealor.Mi s-a cerut dosar medical. Nu m-a anuntat nimeni inainte de internare. La internare mi s-a cerut numarul de telefon. Am intrebat pentru ce? In caz ca mor ma vor anunta telefonic? Mi-au luat ulterior un nr de telefon al unui apartinator. In ternarea fiind de minim 18 ore nu mi s-a spus sa-mi iau nimic la mine. La ora 22,20 etaj 3 Salon 7 asistentul de tura si inca doua doamne discutau cu o intensitate verbala foarte mare. Am sunat, a venit dl asistent i-am spus ca vreau sa dorm sa nu mai faca galagie. Au redus intensitatea verbala(inutil usa salonului era la 2 metri de ei) si au continuat pana la ora 3. Dupa, toti s-au dus la culcare fiecare in alt salon. La 5,30 am asteptat si in sfarsit a iesit o doamna din salon. Am intrebat daca e gata externarea pentru ca vreau sa plec. Habar nu avea. Mi-a spus sa astept sa treaca 24 ore de la internare. … – afișați
Mentionez de asemenea conduita profesionala ireprosabila in verificarea ulterioara (follow up) a disparitiei simptomelor avute, dar si atitudinea umana, calda, plina de rabdare, care a permis un dialog medical sincer si firesc si care a condus la extinderea investigatiilor medicale in cadrul clinicii (prin trimiteri medicale) si asupra altor probleme medicale personale.
Mulțumim!
They are rude with their clients.
Ca apartinator uneori nu stii cum sa ajuti, alteori obosesti, iti pierzi rabdarea daca nu faci echipa cu cine trebuie, aceste lucruri se rasfrang asupra persoanei dragi aflate deja in suferinta. E important sa fie un centru cu personal suficient, oameni care se completeaza unii pe altii, specialisti. Pentru noi dna psiho log Panoiu, dl doctor Radu, dl kinetoterapeut Edi, managerul clinicii Alina, dnele asistente, grija si tonul pozitiv al doamnelor infirmiere au facut o uriasa diferenta atat pentru mine, apartinatorul responsabil cu calitatea vietii persoanei dragi dar si pentru mama mea aflata in aceasta situatie.
Recomand cu incredere acest centru, nu doar pentru calitatea personalului si experienta in acest gen de servicii dar si pentru curatenie, dotari, spatiile generoase si luminoase, mesele diversificate, cat si pentru energia pozitiva a vecinilor de salon.
Cu aceasta alegere, alegeti ceea ce e mai bun pentru persoana draga aflata intr-o situatie in care sprijinul emotional si rutina de zi cu zi sunt tot ce i-au mai ramas.
Multumesc din suflet! Simona … – afișați
Serviciile medicale nu m-au impresionat, totul este făcut mecanic, iar medicii nici nu comunica mare lucru.
MHospital doctori de nota 10,amabilitate și mult ajutor
Recomand!!!
Voi reveni cu siguranță.