Nota 10 pentru recoltarea de sange astazi 22.06.2023. Recomand doamnele Elena si Catalina, intr-un singur cuvant: EXCEPTIONAL.
Dezavantaje
Nimic de adaugat
Comentariu
Astazi 22.06.2023, am avut o experiență deosebit de plăcută la centrul de recoltare a sângelui Medsana Cotroceni, dator ită doamnelor Elena și Cătălina. Am fost uimit de profesionalismul lor ridicat și de atitudinea umană de excepție pe care au demonstrat-o în timpul întregii proceduri. Prin urmare, doresc să le adresez această recenzie foarte pozitivă, în semn de recunoaștere și apreciere a eforturilor lor.
Recoltarea de sânge poate fi o experiență stresantă pentru mulți oameni, însă doamnele Elena și Cătălina au transformat-o într-un proces plăcut și lipsit de griji. Profesionalismul lor desăvârșit și atitudinea umană deosebită sunt demne de laude și recunoaștere. Sunt recunoscător pentru grija și expertiza lor, iar centrul de recoltare a sângelui este norocos să aibă asemenea profesioniști dedicați în echipa lor. Doamnele Elena și Cătălina au depășit cu mult așteptările mele în ceea ce privește calitatea serviciilor oferite. Datorită profesionalismului lor exemplar și atitudinii umane de nota 10, am simțit că am fost tratat cu respect și că nevoile mele au fost foarte îndeplinite. Recunoașterea și aprecierea merită să fie aduse acestor două doamne remarcabile.
Va multumesc inca odata!!!
Alexandru Chesu.
00
Răspuns
Aurelia G.
26 ianuarie 2023, 1:18 am
Am fost la profesorul Bruckner și am fost f dezamăgită. Consultație superficială, tratament inadecvat.
Regretam experienta dumneavoastra in clinica Medsana Cotroceni si va rugam sa ne transmiteti datele dvs. de contact (nume, prenume, numar de telefon) printr-un mesaj pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro. Ulterior veti fi contactata de coordonatorul clinicii pentru o discutie detaliata. Apreciem feed-back-ul dvs., suntem permanent preocupati pentru imbunatatirea serviciilor pe care le oferim pacientilor nostri si asteptam mesajul dvs. cat mai curand!
Buna ziua! Va multumim foarte mult pentru feed-back si ne bucuram ca apreciati calitatea serviciilor din clinicile Medsana.
Toate cele bune, Echipa Medsana
00
Răspuns
Bucur M.
24 decembrie 2022, 11:58 am
Am fost operata de 5 ani de catre D-l prof.Blidaru,sunt bine si port recunostinta toata viata pentru efortul depus,pentru capacitatea de a empatiza cu duretea si suferinta oamenilor
Buna ziua! Va multumim tare mult pentru aprecieri si va dorim numai bine!
Toate cele bune, Echipa Medsana
00
Răspuns
Mihaela A.
3 decembrie 2022, 8:52 pm
Recomand cu încredere clinicile Medsana Cotroceni și Primăverii! Experiența de astăzi a fost foarte bună, atenția personalului medical și non-medical este de apreciat. Pe partea de medicină de familie, mii de mulțumiri domnului doctor Andrei Rusu!
Ne bucuram ca apreciati serviciile din clinicile Medsana si va dorim multa sanatate!
Toate cele bune, Echipa Medsana
00
Răspuns
ioana i.
22 noiembrie 2022, 12:20 pm
Personal incompetent la recepție. Am așteptat 2 ore jumătate pentru o recoltare la ginecologie, în condițiile în care sunt gravida. Nu au ținut cont de prioritatea în functie de ora la care am venit. Personal slab instruit și incompetent. Nu recomand!
Ne pare rau pentru aceasta situatie si ne cerem scuze in numele colegelor noastre pentru acest eveniment neplacut.
Va rugam sa ne transmiteti datele dvs. (nume, prenume, numar de telefon de contact) pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro. Ulterior veti fi contactata de coordonatorul clinicii pentru o discutie detaliata cu privire la aceasta situatie.
Asteptam mesajul dvs. si va asiguram ca suntem permanent preocupati de calitatea serviciilor pe care le oferim pacientilor nostri, feed-back-ul dvs. fiind foarte important pentru noi.
Sunt abonat medsana de peste 5 ani si am intalnit profesionisti la consultatiile la care am fost. Am deja medicii mei preferati la care apelez oricand am o problema, empatici, cu experienta si ale caror sfaturi, medicatie sau diagnostice nu au dat gres. Multumesc pentru profesionalism!
Va asiguram ca suntem permanent preocupati de calitatea serviciilor pe care le oferim in clinicile noastre, atat din punct de vedere medical cat si din punct de vedere administrativ. Regretam experienta dvs. neplacuta in cadrul clinicii Medsana Cotroceni iar feed-back-ul dumneavoastra detaliat ne ajuta sa ne imbunatatim. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro o scurta descriere a experientei dvs, alaturi de datele de contact (nume, prenume, numar de telefon). Asteptam mesajul dvs. cat mai curand.
Recomand clinica Medsana si in special pe dr Zguri Arben, un medic profesionist, atent la detalii si extrem de bine pregatit.
00
Răspuns
carmen j.
29 martie 2022, 1:08 pm
Foarte multumita de serviciile clinicii, personal amabil, iar doamnele doctor la care am mers, Dr Gheorghiu Monica si Dr Timofte doi medici profesionisti. Recomand cu drag.
Buna ziua! ne bucuram ca apreciati serviciile clinicii Medsana si va multumim pentru review.
Toate cele bune, Echipa Medsana
00
Răspuns
Cristina F.
7 ianuarie 2022, 10:25 pm
Dezinteres total fata de pacienți! Am facut o analiza care costa 1600 de ron la care rezultatul in mod normal se primeste între 7 și 10 zile. Am sunat la call center ca am nevoie rapid de rezultat și ca au trecut deja 3 săptămâni; doamna a dat dovada de lipsa de empatie și mi-a spus ca rezultatul analizei îl primesc între 4 și 6 săptămâni. Nu recomand aceasta clinica!
Va multumim foarte mult pentru mesaj si regretam aceasta situatie.
Pentru a face verificarile necesare, va rugam sa ne transmiteti intr-un mesaj privat pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro datele dvs. (nume, prenume, data nasterii).
Ulterior, vom reveni la dvs. cu confirmarea datei de rezultat.
Toate cele bune, Echipa Medsana
00
Răspuns
Bryce Q.
30 decembrie 2021, 7:14 pm
Most people are reluctant about the medical facilities in Romania. We have amazing doctors, but the conditions are far from the quality standards found in US or in most countries in Europe. What I love about Medsana is that, besides a great team of doctors that take their job to the highest level, the staff manages to turn the experience into a premium one, with great care towards details such as a small interior garden in the waiting room, classic music in the background and complementary Nespresso coffee. I know most people don’t seek medical care for the view or the coffee, but trust me when I say, if you have anxiety or you are worried about a consultation, such small details make a different in creating an atmosphere that calms you and makes you enjoy visiting your doctor.… – afișați
Regretam experienta dvs. in cadrul clinicii Medsana Cotroceni si va multumim foarte mult pentru mesaj. Va asiguram ca suntem preocupati in permanenta de calitatea serviciilor pe care le oferim pacientilor nostri.
Va rugam sa ne transmiteti pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro datele dvs. de contact (nume, prenume, numar de telefon) si o scurta descriere a situatiei care v-a nemultumit in clinica noastra. Ulterior coordonatorul de clinica va lua legatura cu dvs. pentru o discutie detaliata.
Cu multumiri pentru feed-back, asteptam mesajul dvs.
Medicul nu se uita pe CD pentru a vedea RMN-ul, desi are laptop in cabinet. Cand ajungi in cabinet, constati ca ai pierdut timpul cand puteai sa mergi la alta clinica.
Buna ziua! Va multumim foarte mult pentru mesajul transmis, acesta a fost inaintat coordonatorului de clinica.
Va rugam sa ne transmiteti un e-mail pe adresa pacient@medsana.ro in care sa precizati ce servicii ati accesat in clinica noastra si medicul la care ati avut programare; de asemenea, va rugam sa ne transmiteti datele dumneavoastra de contact (Nume, prenume, numar de telefon). Ulterior coordonatorul de clinica va lua legatura cu dvs. pentru informatii suplimentare.
Hello, Thank you very much for your message – we are really appreciating it since we are focused on delivering excellent customer service to our patients. In order to investigate the issue you are reporting here, we are kindly asking you to send us a quick message on the following e-mail address: pacient@medsana.ro with your contact details (full name and phone number) and a short description of the situation you have experienced in our clinic. We are looking forward to your message! With very best wishes, Medsana Team… – afișați
00
Răspuns
Alexandra I.
28 iulie 2021, 5:17 pm
Lipsa de profesionalism si de echipamente adecvate. Am asteptat 2 zile sa ma sune coordonatorul clinicii pentru a gasi o solutie pentru ca medicul sa poata vedea RMNul si niciun semn pana acum. Am inteles ca sunt frecvente cazurile in care pacientii vin cu RMNul pe cd de la clinica partenera(pentru ca Medsana nu are aparatura necesara sa faca RMN) iar doctorii nu au cum sa acceseze CDul si sa se uite mai atent la imaginile RMN. Totul pentru ca medicul nu avea in cabinet un laptop unde sa poata vedea acest CD.
Later edit : Am fost contactata de coordonatorul clinicii si mi s-a transmis ca situatia a fost rezolvata, si ca se face tot posibilul pentru ca astfel de situații sa fie prevenite. Apreciez tactul si eficienta cu care s-a rezolvat in cele din urma situația, insa ar fi ajutat sa nu fi ajuns deloc in aceasta situatie.… – afișați
Va multumim foarte mult pentru feed-back-ul transmis.
Regretam aceasta experienta neplacuta si va asiguram de faptul ca suntem preocupati permanent de imbunatatirea calitatii serviciilor pe care le oferim pacientilor nostri, iar recenzia dvs. ne ajuta sa imbunatatim aceste aspecte.
Pentru a derula toate procedurile interne de verificare, va rugam sa ne transmiteti pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro un mesaj in care sa ne furnizati datele dumneavoastra de contact (nume complet si numar de telefon) si ulterior va vom contacta pentru detalii.
Asteptam mesajul dvs. cat mai curand si va dorim toate cele bune, Echipa Medsana… – afișați
00
Răspuns
Daniel M.
26 iulie 2021, 9:35 am
One of the best Clinics! The staff is very helpful and polite!
Thank you very much for your review! we do appreciate your kind feed-back as we do our best to offer excellent quality service to our patients.
With very best wishes, Medsana team
00
Răspuns
Paula P.
9 iulie 2021, 10:03 am
Am avut programare la dl doctor Arben Zguri. Ii recomand dlui doctor un curs de comunicare, deoarece abilitatile lui lasa mult de dorit. Este lipsit de empatie si de respect fata de paciente. Nu ma pot pronunta referitor la competenta medicala deoarece nu am reusit sa interactionam mai mult de 1 minut pana sa imi arate usa. Nu recomand experienta!
Va multumim pentru mesaj, regretam aceasta situatie si va asiguram de faptul ca suntem preocupati permanent de calitatea serviciilor pe care le oferim pacientilor din clinicile noastre, tocmai din acest motiv apreciem recenzia dumneavoastra.
Va asiguram ca mesajul dumneavoastra a fost transmis catre managerul de clinica care va face investigatiile necesare in aceasta situatie.
Va rugam sa ne transmiteti datele dumneavoastra (nume complet si numar de telefon) pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro pentru a va contacta pentru informatii suplimentare.
Ne cerem scuze pentru toata aceasta situatie si asteptam mesajul dvs.
Dr Arben Zguri thinks that we are still in a communist era. He is unfriendly and has no empathy whatsoever. He made us feel like it was an honor for us to be received by him. Lousy doctor and if Medsana cares about customers they should get rid of him. We left without completing the consult.
Thank you very much for your feed-back; we are really appreciating all the reviews from our patients.
We do regret this situation and we are assuring you that we are constantly keen in offering good service to our patients.
We are pleased to inform you that your message has been sent to the clinic manager who will proceed with investigating this situation.
We would kindly appreciate if you could send us your contact details (full name and phone number) on the following e-mail address: pacient@medsana.ro so that we can contact you for additional information.
We are looking forward to your message and we do apologize for the uncomfortable situation.
Recomand doamnele Elena si Catalina, intr-un singur cuvant: EXCEPTIONAL.
ită doamnelor Elena și Cătălina. Am fost uimit de profesionalismul lor ridicat și de atitudinea umană de excepție pe care au demonstrat-o în timpul întregii proceduri. Prin
urmare, doresc să le adresez această recenzie foarte pozitivă, în semn de recunoaștere și apreciere a eforturilor lor.
Recoltarea de sânge poate fi o experiență stresantă pentru mulți oameni, însă doamnele Elena și Cătălina au transformat-o într-un proces plăcut și lipsit de griji. Profesionalismul lor desăvârșit și atitudinea umană deosebită sunt demne de laude și recunoaștere. Sunt recunoscător pentru grija și expertiza lor, iar centrul de recoltare a sângelui este norocos să aibă asemenea profesioniști dedicați în echipa lor. Doamnele Elena și Cătălina au depășit cu mult așteptările mele în ceea ce privește calitatea serviciilor oferite. Datorită profesionalismului lor exemplar și atitudinii umane de nota 10, am simțit că am fost tratat cu respect și că nevoile mele au fost foarte îndeplinite. Recunoașterea și aprecierea merită să fie aduse acestor două doamne remarcabile.
Va multumesc inca odata!!!
Alexandru Chesu.
Regretam experienta dumneavoastra in clinica Medsana Cotroceni si va rugam sa ne transmiteti datele dvs. de contact (nume, prenume, numar de telefon) printr-un mesaj pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro. Ulterior veti fi contactata de coordonatorul clinicii pentru o discutie detaliata.
Apreciem feed-back-ul dvs., suntem permanent preocupati pentru imbunatatirea serviciilor pe care le oferim pacientilor nostri si asteptam mesajul dvs. cat mai curand!
Toate cele bune!
Echipa Medsan a … – afișați
Toate cele bune,
Echipa Medsana
Va multumim tare mult pentru aprecieri si va dorim numai bine!
Toate cele bune,
Echipa Medsana
Experiența de astăzi a fost foarte bună, atenția personalului medical și non-medical este de apreciat.
Pe partea de medicină de familie, mii de mulțumiri domnului doctor Andrei Rusu!
Toate cele bune,
Echipa Medsana
Ne bucuram ca apreciati serviciile din clinicile Medsana si va dorim multa sanatate!
Toate cele bune,
Echipa Medsana
Ne pare rau pentru aceasta situatie si ne cerem scuze in numele colegelor noastre pentru acest eveniment neplacut.
Va rugam sa ne transmiteti datele dvs. (nume, prenume, numar de telefon de contact) pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro. Ulterior veti fi contactata de coordonatorul clinicii pentru o discutie detaliata cu privire la aceasta situatie.
Asteptam mesajul dvs. si va asiguram ca suntem permanent preocupati de calitatea serviciilor pe care le oferim pacientilor nostri, feed-back-ul dvs. fiind foarte important pentru noi.
Toate cele bune,
Echipa Medsana … – afișați
Echipa Medsana
puncte de vedere strict administrative… sper, pentru binele societatii doar ca am avut eu ghinion.
Va asiguram ca suntem permanent preocupati de calitatea serviciilor pe care le oferim in clinicile noastre, atat din punct de vedere medical cat si din punct de vedere administrativ.
Regretam experienta dvs. neplacuta in cadrul clinicii Medsana Cotroceni iar feed-back-ul dumneavoastra detaliat ne ajuta sa ne imbunatatim. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro o scurta descriere a experientei dvs, alaturi de datele de contact (nume, prenume, numar de telefon).
Asteptam mesajul dvs. cat mai curand.
Toate cele bune,
Echipa Medsana … – afișați
Toate cele bune,
Echipa Medsana
Va multumim foarte mult pentru mesaj si regretam aceasta situatie.
Pentru a face verificarile necesare, va rugam sa ne transmiteti intr-un mesaj privat pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro datele dvs. (nume, prenume, data nasterii).
Ulterior, vom reveni la dvs. cu confirmarea datei de rezultat.
Toate cele bune,
Echipa Medsana
Thank you very much for your feed-back — we are really happy you are appreciating our services.
With very best wishes,
Medsana team
Regretam experienta dvs. in cadrul clinicii Medsana Cotroceni si va multumim foarte mult pentru mesaj. Va asiguram ca suntem preocupati in permanenta de calitatea serviciilor pe care le oferim pacientilor nostri.
Va rugam sa ne transmiteti pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro datele dvs. de contact (nume, prenume, numar de telefon) si o scurta descriere a situatiei care v-a nemultumit in clinica noastra. Ulterior coordonatorul de clinica va lua legatura cu dvs. pentru o discutie d etaliata.
Cu multumiri pentru feed-back, asteptam mesajul dvs.
Toate cele bune,
Echipa Medsana … – afișați
Va multumim foarte mult pentru mesajul transmis, acesta a fost inaintat coordonatorului de clinica.
Va rugam sa ne transmiteti un e-mail pe adresa pacient@medsana.ro in care sa precizati ce servicii ati accesat in clinica noastra si medicul la care ati avut programare; de asemenea, va rugam sa ne transmiteti datele dumneavoastra de contact (Nume, prenume, numar de telefon).
Ulterior coordonatorul de clinica va lua legatura cu dvs. pentru informatii suplimentare.
Cu multumiri, astept am mesajul dvs.
Toate cele bune,
Echipa Medsana … – afișați
Thank you very much for your message – we are really appreciating it since we are focused on delivering excellent customer service to our patients.
In order to investigate the issue you are reporting here, we are kindly asking you to send us a quick message on the following e-mail address: pacient@medsana.ro with your contact details (full name and phone number) and a short description of the situation you have experienced in our clinic.
We are looking forward to your message!
With very b est wishes,
Medsana Team … – afișați
Later edit : Am fost contactata de coordonatorul clinicii si mi s-a transmis ca situatia a fost rezolvata, si ca se face tot posibilul pentru ca astfel de situații sa fie prevenite. Apreciez tactul si eficienta cu care s-a rezolvat in cele din urma situația, insa ar fi ajutat sa nu fi ajuns deloc in aceasta situatie. … – afișați
Va multumim foarte mult pentru feed-back-ul transmis.
Regretam aceasta experienta neplacuta si va asiguram de faptul ca suntem preocupati permanent de imbunatatirea calitatii serviciilor pe care le oferim pacientilor nostri, iar recenzia dvs. ne ajuta sa imbunatatim aceste aspecte.
Pentru a derula toate procedurile interne de verificare, va rugam sa ne transmiteti pe adresa de e-mail pacient@medsana.ro un mesaj in care sa ne furnizati datele dumneavoastra de contact (nume complet s i numar de telefon) si ulterior va vom contacta pentru detalii.
Asteptam mesajul dvs. cat mai curand si va dorim toate cele bune,
Echipa Medsana … – afișați
With very best wishes,
Medsana team
Va multumim pentru mesaj, regretam aceasta situatie si va asiguram de faptul ca suntem preocupati permanent de calitatea serviciilor pe care le oferim pacientilor din clinicile noastre, tocmai din acest motiv apreciem recenzia dumneavoastra.
Va asiguram ca mesajul dumneavoastra a fost transmis catre managerul de clinica care va face investigatiile necesare in aceasta situatie.
Va rugam sa ne transmiteti datele dumneavoastra (nume complet si numar de telefon) pe adresa de e-mail pac ient@medsana.ro pentru a va contacta pentru informatii suplimentare.
Ne cerem scuze pentru toata aceasta situatie si asteptam mesajul dvs.
Toate cele bune,
Echipa Medsana … – afișați
Thank you very much for your feed-back; we are really appreciating all the reviews from our patients.
We do regret this situation and we are assuring you that we are constantly keen in offering good service to our patients.
We are pleased to inform you that your message has been sent to the clinic manager who will proceed with investigating this situation.
We would kindly appreciate if you could send us your contact details (full name and phone number) on the following e-mail address: pacient@medsana.ro so that we can contact you for additional information.
We are looking forward to your message and we do apologize for the uncomfortable situation.
With very best wishes,
Medsana Team … – afișați