Sanador

Sanador

Va fi închis în 8 h. 47 min.
Număr de telefon
021 96... — afișați
Lăsați compania să vă cunoască și-au găsit numărul de telefon pe NiceLocal - afacerile funcționează cel mai bine atunci când te cunosc poate afectează lor evaluare Ai răspuns la telefon?
Vă mulțumim!
Adresa
Metrou:
Program de lucru
Soare
Închis
Luni
07:00—21:00
Marti
07:00—21:00
Mi
07:00—21:00
Joi
07:00—21:00
Fri
07:00—21:00
Sat
07:00—21:00
Site-ul oficial
Tu ești proprietarul?
  • Obțineți acces
  • Obțineți un widget
  • Raportați o eroare

Recenzii despre Sanador

2,4
  /  118 evaluări
Scrie o recenzie Editează Recenzia Ta
Toate recenziile 66
Sortează:
  • 1,0
    4 octombrie 2022, 5:21 am
    Nu as recomanda Sanador nimanui! Este pt a2 a oara cind dau dovada de incompetenta la receptie! Bilet de trimitere,adaugat un cuvint de dr, stampilata modificarea, la receptie nu este bun biletul, mai trebuie o a2a stampila!
  • 26 ianuarie 2023, 9:11 pm
    Nu recomand. Am facut un RMN. Personal cu probleme de atitudine si chiar aroganti, atat medicul cat si asistentul.

    Pe scurt medicul mi-a zis «Nu ma intereseaza istoricul afectiunilor dvs, chiar daca ar putea afecta rezultatul actului medical. Dvs. trebuie sa va supuneti regulilor noastre interne, daca nu… ».

    Asistentul un arogant, mi-a spus prin casti ca «vedeti ca va dau jos si va trimit acasa, daca…»

    Nu o sa mai fac investigatii in locatia asta.
    • 27 ianuarie 2023, 10:32 am
      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 19 ianuarie 2023, 7:09 pm
    Am rămas cu o impresie bună dupa o prima vizita. Trebuie intr adevăr răbdare cu timpul de așteptare, programarile nu se respecta, insa atunci când ești in cabinet, ti se acorda toată atenția, bunăvoința posibila,asta-i părerea mea.
    • 20 ianuarie 2023, 10:25 am
      Vă mulțumim pentru încredere și aprecierea muncii echipei SANADOR. Vă dorim multă sănătate!

      Cu respect,
      SANADOR
  • 9 ianuarie 2023, 6:31 pm
    LE: După analizarea reclamației oficiale de către departamentul respectiv, Sanador mi-a oferit o consultație gratuită la orice medic, oricând doresc. Am ales un medic greu disponibil și s-au ținut de cuvânt. Deci, a fost o rezolvare Ok a situației, astfel ca am modificat nota.

    Lipsa de profesionalism și empatie.
    Ni s-a spus ca trebuie sa avem Ok-ul unui alergolog pentru a face RMN cu substanța de contrast, l-am obținut (tot la Sanador), însă au refuzat sa ne facă totuși RMN pentru ca nu ne-a re
    – afișați
    • 31 octombrie 2022, 10:39 am
      Bună ziua,

      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 9 ianuarie 2023, 2:10 pm
    Same worse experience with Sanador. The parking lot was blocked for clients, even though there were available places. And obvioulsly, the appointments are not respected…
    • 11 ianuarie 2023, 10:32 am
      Your opinion matters a lot to us. Sorry for the unpleasant experience. We are open to investigate the situation and take all necessary measures to remedy and avoid incidents like this in the future.
      Please leave us your contact information at: customer.care@sanador.ro.

      Respectfully,
      SANADOR
  • 2 ianuarie 2023, 8:19 pm
    Te duci la urgență la ei, te pun sa aștepți 2,5h și între timp consultă înainte pacienți veniți după tine cu mult timp, ah da testările covid sunt prioritare, înaintea urgentelor, ca deh sunt bani ușori și rapizi. Stați departe, zero componenta umană.
    • 11 ianuarie 2023, 10:37 am
      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 23 decembrie 2022, 9:22 pm
    La clinica Sanador Victoriei, București, activează un medic neurolog, pe numele Ion Nicolae, care mi-a efectuat controlul medical în mod superficial, cu lipsă totală de profesionalism, de empatie și de bun simț. Nu recomand!
    • 11 ianuarie 2023, 10:40 am
      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm cazul și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 21 decembrie 2022, 2:10 pm
    E posibil sa mergi cu copilul de 4 ani răcit și sa nu se uite la el timp de 2 ore. Stăteau în cabinet de vorbă. Mai rău că la Stat,
    Sa le fie rușine astfel de Doctor trebuie dați afară.
    • 11 ianuarie 2023, 10:42 am
      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 19 decembrie 2022, 12:16 am
    Profesionalism!
  • 9 decembrie 2022, 6:08 pm
    Am efectuat un RMN toracic pe 24.11.2022. Mi s-a spus ca rezultatul il voi primi pe e-mail in termen de 5 zile lucratoare. Astazi 08.12.2022 scriu un e-mail la helpdesk si primesc rezultatul care era gata din 28.11.2022....dar ca urmare a unui telefon primit ulterior din partea Sanador insotit de scuzele de rigoare, am analizat din nou problema si acord 5 stele personalului.
  • 6 decembrie 2022, 4:31 pm
    Waiting for mri for over 1hour although I had an appointment. No explanations nothing. Don't recommend coming here.
    • 11 ianuarie 2023, 10:49 am
      Your opinion matters a lot to us. Sorry for the unpleasant experience. We are open to investigate the situation and take all necessary measures to remedy and avoid incidents like this in the future.
      Please leave us your contact information at: customer.care@sanador.ro.

      Respectfully,
      SANADOR
  • 5 decembrie 2022, 1:02 pm
    Am avut un RMN de efectuat — doamna doctor Mihaela Nedelea a fost foarte placuta, blanda si rabdatoare. Domnisoara de la receptie eficienta si clara in explicatii. Va multumesc!
    • 11 ianuarie 2023, 10:50 am
      Vă mulțumim pentru încredere și aprecierea muncii echipei SANADOR. Vă dorim multă sănătate!

      Cu respect,
      SANADOR
  • 2 decembrie 2022, 8:32 pm
    Medicii ORL foarte slabi. Nu mergeti.
    • 11 ianuarie 2023, 10:51 am
      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 30 noiembrie 2022, 11:50 pm
    Am avut programare la ora 22:00 ptr RMN si am intrat la o ora dupa programare. Tinand cont ca nu era nici o persoana in sala de asteptare. Probabil doamna doctor era in pauza de masa si nu a vrut sa fie deranjata. Spor la cafeluță in continuare.
    • 11 ianuarie 2023, 10:52 am
      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 2 noiembrie 2022, 1:53 pm
    Programare la dr. DIMA, Ortopedie pt data de 2.11.2022,pretul consultației spus la telefon 256 lei, când am ajuns la recepție era de 330 lei. Am explicat ca știu alt preț ddi mi sa spus ca s au modificat cu o zi iînainte. Intrebare:dacă am fost sunat cu o zi înainte pt confirmare, de ce nu mi sa transmit ca prețul este altul???
    • 14 noiembrie 2022, 10:24 am
      Bună ziua,

      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 22 octombrie 2022, 2:46 pm
    Nota 1 pentru ca am avut programare la chirurgie vasculara si programarea nu a fost trecuta in sistem. Receptionera nu ne-a ajutat cu nimic, nu a cerut scuze pentru greseala facuta de colega ei, din contra, i-a comunicat doctorului ca am venit fara sa ne programam. Comportamentul ei a fost agresiv, ridicat vocea, iar concluzia: sa asteptam ca poate ne va primi. Este un spital in care nu trateaza pacientii cu respect, receptionera repezea pacientii (o domnisoara roscata) si de aceea sper sa nu ma – afișați
    • 26 octombrie 2022, 10:09 am
      Bună ziua,

      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 5 octombrie 2022, 2:13 am
    All about the money. Mistakes made by doctors they won't recognize. Avoid it.
  • 3 octombrie 2022, 1:20 am
    Am venit cu o trimitere pt rmn la coloana si chioara de la receptie a insistat ca ea vede 15 si era vizibil 19 la data. Si a zis ca nu imi poate face, ca nu il primeste casa de asigurari
    • 10 octombrie 2022, 9:38 am
      Bună ziua,

      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 23 septembrie 2022, 10:24 pm
    Hotie si incompetenta.
    • 26 septembrie 2022, 10:13 am
      Bună ziua,

      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
  • 14 septembrie 2022, 7:25 pm
    O săptămână întârziere la analize și încă aștept, fără a fi informați, fără a ni se spune de ce…
    • 19 septembrie 2022, 8:56 am
      Bună ziua,

      Părerea Dvs. contează mult pentru noi. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Suntem deschiși să investigăm situația și să luăm toate măsurile necesare pentru remediere și evitare a incidentelor pe viitor.
      Vă rugăm să ne lăsați câteva date de identificare, la adresa: customer.care@sanador.ro.
      Vă mulțumim și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate.

      Cu respect,
      SANADOR
Informațiile de pe această pagină sunt doar în scop informativ și nu înlocuiesc sfaturile medicale. Consultați furnizorul de servicii medicale!
Evaluare medie - 2,4 bazat pe 66 recenzii și 118 evaluări