Lăsați compania să vă cunoască și-au găsit numărul de telefon pe NiceLocal - afacerile funcționează cel mai bine atunci când te cunosc poate afectează lor evaluare
Ai răspuns la telefon?
Mi-a plăcut personalul este profesional și calitatea
Andrei
24 ianuarie 2023, 2:25 pm
Le-am dus la spălat o rochie de mireasa și 2 costume. Unul dintre cele 2 costume a avut o pată pe spate pe care nu au spălat-o am curățat-o eu acasă în 2 min cu apa, sacoul pe spate este necălcat va trebui sa îl calc eu iar pantaloni au dunga dubla și pe față și pe spate. Dezamăgit total, mai rău decât dacă le curățam eu, duci hainele la curățătorie că să le speli și să le calci tu din nou acasă. Ca să nu zică cei de la curatorie că le-am sifonat eu menționez că le-am ridicat de la curatorie azi pe la ora 17 și ceva iar recenzia am scris-o la 19:30 așa că nu aveam când sa le port. Nu recomand!
Later edit: După prima recenzie am fost contactat de un reprezentant al lor și mi s-a propus sa duc produsul înapoi pentru a fi curățat din nou. De data aceasta serviciile au fost ok.… – afișați
Multumim pentru review. Oferiti-ne pe contact@aquaclean.ro numarul comenzii sau numarul de telefon… Sunt cateva elemente de neinteles in descrierea dumneavoastra si dorim sa le clarificam… Update: Multumim frumos pentru actualizarea review-ului — ne dorim sa oferim servicii bune clientilor nostri, apreciem si incurajam ca acestia sa ne semnaleze imediat, de preferat la ridicarea produselor (calea cea mai scurta) fara sa indeparteze eticheta de curatare, eventualele neconformitati sau sa ne contacteze direct legat de diverse situatii.… – afișați
Mariana G.
15 ianuarie 2023, 2:26 pm
Sunt mulțumită de serviciile dumneavoastră, personalul foarte prompt si atent la nevoile clientilor.
Va multumim pentru aprecieri, ne vom stradui sa mentinem standardele. Va mai asteptam.
Gabi C.
6 ianuarie 2023, 6:10 pm
In fata mea au acceptat la spalat o geaca imbibata de motorina care mirosea îngrozitor de puternic. Pe langa lucrurile pe care le aveam de ridicat i-am spus angajatei ca am si altele de lasat si fara suprare, ca ii miros mainile si standul a motorina zicandu-mi,,cum vrei”. Pana astazi foloseam cu incredere serviciile AQUA la 2-3zile, zeci de camasi si altele, lunar, dar nici ca mai revin vreodata. Clientilor atentie la lucrurile fine si voi la angajati! Pacat.
Mulțumim pentru review — ne pare rău daca aceasta situație influențează atât de mult decizia dumneavoastră legata de serviciile noastre si nu finalitatea acestora… Păcat. Legat de atenționarea dumneavoastră: va informam că serviciile sunt particularizate la tipul, situația si starea fiecărui produs, cerințele și specificațiile de întreținere..
Cristi P.
20 decembrie 2022, 5:49 pm
Am apelat cu incredere la serviciile si optiunile d.voastra..de care am fost multumit,si voi mai apela si recomanda pe viitor.personalul calificat recomanda in totalitate optiunile acordate catre clienti.
Va multumim pentru aprecieri, ne vom stradui sa mentinem standardele. Va mai asteptam.
Madalin R.
13 decembrie 2022, 1:15 am
Am dus o geacă cu pete în zona mânecilor. Sunt profund nemulțumit de servicii, din următoarele două motive: 1. Am mers să ridic geaca și m-au mințit că petele au ieșit și totul este în regulă. Am verificat-o înainte să plec, constatând că era încă pătată. Când le-am arătat problema, mi-au răspuns ca au spălat-o de 3 ori și nu a ieșit. Pot să înțeleg că se poate întâmpla ca o pată să nu iasă, dar aș fi preferat să fie onești să îmi spună că nu au reușit. Oricum aș fi văzut până la urmă.
2. Legatde pata care «nu a ieșit», am reușit să o curăț foarte rapid acasă, cu Vanish.
Menționez că termenul a fost de 5 zile de la predare.… – afișați
Flori *.
1 decembrie 2022, 12:10 pm
Am avut la curatat o geaca de schi, dupa curatare emblemele care apareau pe geaca abia se mai vad, iar geaca abia o mai pot imbraca, devenind extrem de stramta. Este evident ca nu a fost curata la o temperatura corespunzatoate. Acum trebuie sa imi cumpar alta geaca Cu un sacou avand in compozitie lana la fel acela totusi il mai pot purta deschis. Nu recomand, total neprofesionist. Nu am verificat la ridicarea produselor, am constatat dupa o luna nu stiu cu ce m-ar mai ajutat
Multumim pentru review — ne povestiti lucruri pe care va doriti poate sa fie adevarate: dintre materialele folosite in confectionarea unei geci de schi doar ETICHETA DE VANZARE ar mai fi susceptbila sa aiba ceva fibre naturale DACA E HARTIE, in rest doar poliester si fibre artificiale.... ce sa intre la apa? si pentru veridicitate dati si tusa cu sacoul… Legat de ce conteaza sau nu in partea dvs… nu stim… in ce ne priveste consideram ca o atitudine onesta si sa ne contactati pe email, telefonic sau in persoana face mai mult decat proza scrisa....… – afișați
Rodica I.
5 noiembrie 2022, 11:41 am
Curatatorie de cartier,preturi obisnuite pt.o curatatorie,servicii prompte.
Va multumim pentru aprecieri, ne vom stradui sa mentinem standardele. Va mai asteptam.
Gabriela M.
29 aprilie 2022, 10:41 pm
Am dus doua paltoane de lana la curatat si au “intrat la apa”. Era prima curatare. Din fericire, inca merg purtate cu nasturii deschisi. Le adusesem special la curatatorie, ca sa nu le stric eu acasa la masina de spalat. Am mai dus si cateva haine care au fost curatate ok, deci se poate si mai bine. Inainte sa aduc ultima “tura” de haine la curatat, am intrebat de 2 ori daca ar fi gata in 2 zile (eu urmand sa plec din localitate) si mi s-a spus ca vor fi gata. Au intarziat in schimb o zi.
Mutumim pentru feedback. Suntem surprinsi legat de reclamata modificare de dimensiune… este putin probabil ca in urma procesului de curatare uscata sa apara acest tip de incident… dar nimic nu ne mai surprinde legat de produsele de pe piata, neconcordantele etichetelor de intretinere, etichetele de compozitie a materialului si realitate… Din pacate nu am identificat comanda dumneavoastra… va rugam sa ne contactati in locatie sa sa ne comunicati pe email coordonatele dumneavoastra… Vaasteptam.… – afișați
Alexandra B.
12 martie 2022, 11:51 pm
Editez final review-ul.
Am mai dus intre timp niste haine la curatat, nu am ce sa reprosez serviciilor pe care le aveti.
Legat de postarea mea initiala, probabil angajata dvs avea o zi mai grea. Probabil si eu am luat personal remarca dumneaei — asta nu are legatura cu serviciile pe care le aveti.
Multumim pentru efortul de a ne oferi feedback — ne ajuta si cand comentati onest si realist motivul pentru a ne lamuri unde trebuie sa mai lucram.... Update: multumim pentru disponibilitate si va asteptam… Update final: Va multumim pentru dialog si evaluarea acordata serviciilor noastre. Va mai asteptam.
Valentina P.
9 noiembrie 2021, 11:49 pm
Angajatele sunt total neinteresante iar preturile sunt foarte mari
Trecand peste modul de exprimare a nemultumirii dumneavoastra, incercam sa intelegem care este aceasta.... realitatea pietii si costurile vietii? Luminati-ne — aici kilowattul este gratis....
Ne cerem scuze legat de estimarea de timp facuta de colega noastra, unele situatii nu pot fi prevazute cu exactitate… Dorim tuturor clienti exigenti ca dumneavoastra. Multumim pentru review. Numai bine.
Nu recomand pentru perdele pretentioase! Materialul din care este facuta perdeaua pe care am lasat-o la Aqua Clean nu imi permite sa o calc acasa decat daca sunt dispusa sa-i acord minimum 2—3 ore. Cum timpul este pretios, am ales sa apelez la profesionisti crezand in naivitatea mea ca la pretul de 120 lei!! se vor ocupa si de finisare, asa cum scrie si pe site-ul lor. Rezultat: o perdea extrem de sifonata pentru care am pierdut si timpul pe care intentionasem sa-l castig si o suma considerabila. Steluta in plus este pentru produsele nepretentioase pe care le-am lasat in trecut si le-am ridicat intr-o stare decenta.… – afișați
Ne pare rau, dar nu reusim sa identificam comanda dumneavoastra in acesta locatie in ultimele 30 zile.... se poate un email pe adresa contact@aquaclean.ro? Multumim frumos si revenim.
Andreea B.
11 decembrie 2019, 1:43 pm
Update: Adaug poze pentru ca vad ca in continuare incercati sa distorsionati adevarul. Am citit si celelalte recenzii de aici si de pe facebook si am obervat ca niciodata nu va asumati raspunderea pentru nimic, niciodata nu este vina dumneavoastra. Am incercat sa discut respectuos cu angajatii dumneavoastra pentru a solutiona problema. Nu am platit serviciul de 59,50 RON pentru a primi produsul cum e acum. Puteati foarte bine sa returnati banii pe serviciul prestat pentru ca e mai mult decat evident ca nu v-ati facut treaba sau ati fi putut sa reparati greseala si sa inlaturati marginile care au fost distruse, in cadrul curatatoriei unde aveti si croitoria, bineinteles in decontul sumei deja platite…Dar, degeaba incerc sa va predau management ca e clar ca nu va respectati DELOC clientii din moment ce inca din primele minute s-a incercat acuzarea: «cand ati ridicat produsul?» — desi trecusera 2 minute, «am inteles ca asa ati venit cu el«- nespecificat pe bon, «ati venit sa cersiti bani» s.a.m.d. Daca dermatina prezenta exfoliere sau uzura anterioara, acest lucru nu era specificat pe bon? Cum puteti dovedi ca spalarea nu a fost uscata (am atasat poza unde era specificat «NU CURATATI USCAT»)? E clar ca nici nu s-a verificat, cel putin de fata cu mine nu s-a facut acest lucru…
NU RECOMAND! Pe data de 6 Decembrie am lasat o canadiana lunga cu puf la curatatoria din Auchan Drumul Taberelor. Astazi 10 Decembrie am fost sa ridic produsul si l-am verificat imediat ce l-am luat. Cu stupoarea am constatat ca produsul prezinta deteriorari. Am mers sa vorbesc imediat cu personalul si am cerut sa aplice procedura interna de inregistrare a reclamatiei. Dupa ce am asteptat in jur de 10 minute in care doamnele au venit pe rand sa examineze geaca, mi s-a comunicat pe un ton certaret ca dumnealor nu au ce sa-mi faca, ca ei nu isi asuma nicio responsabilitate in cazul in care hainele nu se «comporta» cum trebuie in masina. Mai mult, au incercat sa minta ca am adus produsul deteriorat cum este acum si ca am venit sa cersesc bani de la ei. Consider ca s-a facut o greseala in alegerea modului de curatare al produsului, desi geaca are toate etichetele cu indicatii. Banuiesc ca s-a facut o curatare uscata desi pe etichetata este specificat ca nu este indicata.… – afișați
Update: — pozele se refera la uscarea produsului (vezi randul 4 = USCATI IN MASINA LA TEMPERATURA SCAZUTA) si la calcat (urmatorul aliniat) — ℗ este semnul care se refera la curatarea profesionala si permite profesionistului sa folosesca atat procedeul de curatare uscata (folosind soventi) cat si proceduri la apa in conditii atent setate de temperatura si miscare, cu detergenti profesionali corect dozati. — s-ar putea ca cineva sa va fi dus in eroare — in locatia respectiva nu se foloseste tetracloretilena la curatare uscata ci o hidrocarbura care nu are acest tip de actiune asupra dermatinei — nu cred ca acest semn este prezent pe haina dumneavoastra — POSIBILA EXFOLIERE APLICATII este notarea care v-a fost comunicata la momentul predarii canadienei, element de care ati luat cunostinta cand ati semnat bonul de comanda — suntem responsabili in ceea ce facem, acceptam cand gresim si asta ne dorim si de la cei pentru care prestam servicii
Raspuns: Cand ati adus canadiana la noi colega noastra v-a informat si a specificat pe bonul de comanda despre starea produsului si posibilitatea de exfoliere suplimentara — ne pare rau NU ATI INTELES acest avertisment: — ne prezentati in foto maneca dreapta (probabil mana dominanta) la care dermatina si-a pierdut calitatile datorita folosintei si uzurii si a intrat in proces de exfoliere — banuiala dumneavoastra nu se confirma — produsul a fost spalat la apa — de altfel eticheta prezentata se refera doar la modul de uscare si calcare… – afișați
Silviu G.
7 decembrie 2019, 2:21 pm
Si la croitorie si la spălătorie doamnele au fost foarte neprietenoase și foarte nervoase, comentând de față cu mine. E prea mult de muncă la ce aveam de făcut. La spălătorie nu au primit o husă de saltea iar la croitorie aproape ca mi-au facut o favoare ca au acceptat la scurtat niste draperii. Nu recomand.
Consideram ca incorect nivelul la care apreciati efortul nostru = va este greu sa si ascultati, in cazul unui dialog, si se pare ca nici nu intelegeti care sunt posibilitatile si limitele in care se pot asigura servicii de calitate: legat de CROITORIE — operatiile solicitate de dumneavoastra cu greu pot fi incadrate la servicii de mica croitorie si doar maiestria colegei noastre a permis acceptarea comenzii; legat de SPALATORIE nu refuzam servicii pentru produse care pot fi prelucrate cu masinile din dotare.… – afișați
Later edit:
După prima recenzie am fost contactat de un reprezentant al lor și mi s-a propus sa duc produsul înapoi pentru a fi curățat din nou. De data aceasta serviciile au fost ok. … – afișați
Sunt cateva elemente de neinteles in descrierea dumneavoastra si dorim sa le clarificam…
Update: Multumim frumos pentru actualizarea review-ului — ne dorim sa oferim servicii bune clientilor nostri, apreciem si incurajam ca acestia sa ne semnaleze imediat, de preferat la ridicarea produselor (calea cea mai scurta) fara sa indeparteze eticheta de curatare, eventualele neconformitati sau sa ne c ontacteze direct legat de diverse situatii. … – afișați
Pe langa lucrurile pe care le aveam de ridicat i-am spus angajatei ca am si altele de lasat si fara suprare, ca ii miros mainile si standul a motorina zicandu-mi,,cum vrei”.
Pana astazi foloseam cu incredere serviciile AQUA la 2-3zile, zeci de camasi si altele, lunar, dar nici ca mai revin vreodata.
Clientilor atentie la lucrurile fine si voi la angajati!
Pacat.
Legat de atenționarea dumneavoastră: va informam că serviciile sunt particularizate la tipul, situația si starea fiecărui produs, cerințele și specificațiile de întreținere..
1. Am mers să ridic geaca și m-au mințit că petele au ieșit și totul este în regulă. Am verificat-o înainte să plec, constatând că era încă pătată. Când le-am arătat problema, mi-au răspuns ca au spălat-o de 3 ori și nu a ieșit.
Pot să înțeleg că se poate întâmpla ca o pată să nu iasă, dar aș fi preferat să fie onești să îmi spună că nu au reușit. Oricum aș fi văzut până la urmă.
2. Legat de pata care «nu a ieșit», am reușit să o curăț foarte rapid acasă, cu Vanish.
Menționez că termenul a fost de 5 zile de la predare. … – afișați
Cu un sacou avand in compozitie lana la fel acela totusi il mai pot purta deschis.
Nu recomand, total neprofesionist. Nu am verificat la ridicarea produselor, am constatat dupa o luna nu stiu cu ce m-ar mai ajutat
si pentru veridicitate dati si tusa cu sacoul…
Legat de ce conteaza sau nu in partea dvs… nu stim… in ce ne priveste consideram ca o atitudine onesta si sa ne contactati pe email, te lefonic sau in persoana face mai mult decat proza scrisa.... … – afișați
Suntem surprinsi legat de reclamata modificare de dimensiune… este putin probabil ca in urma procesului de curatare uscata sa apara acest tip de incident… dar nimic nu ne mai surprinde legat de produsele de pe piata, neconcordantele etichetelor de intretinere, etichetele de compozitie a materialului si realitate…
Din pacate nu am identificat comanda dumneavoastra… va rugam sa ne contactati in locatie sa sa ne comunicati pe email coordonatele dumneavoastra…
Va asteptam. … – afișați
Am mai dus intre timp niste haine la curatat, nu am ce sa reprosez serviciilor pe care le aveti.
Legat de postarea mea initiala, probabil angajata dvs avea o zi mai grea. Probabil si eu am luat personal remarca dumneaei — asta nu are legatura cu serviciile pe care le aveti.
Sper sa mentineti la nivel de top serviciile.
Numai bine si spor!
Update: multumim pentru disponibilitate si va asteptam…
Update final: Va multumim pentru dialog si evaluarea acordata serviciilor noastre.
Va mai asteptam.
Servicii de o proasta calitate.
NU recomand!
Nu recomand pentru perdele pretentioase! Materialul din care este facuta perdeaua pe care am lasat-o la Aqua Clean nu imi permite sa o calc acasa decat daca sunt dispusa sa-i acord minimum 2—3 ore. Cum timpul este pretios, am ales sa apelez la profesionisti crezand in naivitatea mea ca la pretul de 120 lei!! se vor ocupa si de finisare, asa cum scrie si pe site-ul lor. Rezultat: o perdea extrem de sifonata pentru care am pierdut si timpul pe care intentionasem sa- l castig si o suma considerabila. Steluta in plus este pentru produsele nepretentioase pe care le-am lasat in trecut si le-am ridicat intr-o stare decenta. … – afișați
Multumim frumos si revenim.
Daca dermatina prezenta exfoliere sau uzura anterioara, acest lucru nu era specificat pe bon? Cum puteti dovedi ca spalarea nu a fost uscata (am atasat poza unde era specificat «NU CURATATI USCAT»)? E clar ca nici nu s-a verificat, cel putin de fata cu mine nu s-a facut acest lucru…
NU RECOMAND! Pe data de 6 Decembrie am lasat o canadiana lunga cu puf la curatatoria din Auchan Drumul Taberelor. Astazi 10 Decembrie am fost sa ridic produsul si l-am verificat imediat ce l-am luat. Cu stupoarea am constatat ca produsul prezinta deteriorari. Am mers sa vorbesc imediat cu personalul si am cerut sa aplice procedura interna de inregistrare a reclamatiei. Dupa ce am asteptat in jur de 10 minute in care doamnele au venit pe rand sa examineze geaca, mi s-a comunicat pe un ton certaret ca dumnealor nu au ce sa-mi faca, ca ei nu isi asuma nicio responsabilitate in cazul in care hainele nu se «comporta» cum trebuie in masina. Mai mult, au incercat sa minta ca am adus produsul deteriorat cum este acum si ca am venit sa cersesc bani de la ei.
Consider ca s-a facut o greseala in alegerea modului de curatare al produsului, desi geaca are toate etichetele cu indicatii. Banuiesc ca s-a facut o curatare uscata desi pe etichetata este specificat ca nu este indicata. … – afișați
— pozele se refera la uscarea produsului (vezi randul 4 = USCATI IN MASINA LA TEMPERATURA SCAZUTA) si la calcat (urmatorul aliniat)
— ℗ este semnul care se refera la curatarea profesionala si permite profesionistului sa folosesca atat procedeul de curatare uscata (folosind soventi) cat si proceduri la apa in conditii atent setate de temperatura si miscare, cu detergenti profesionali corect dozati.
— s-ar putea ca cineva sa va fi dus in eroare — in locatia respectiva nu se foloseste tetr acloretilena la curatare uscata ci o hidrocarbura care nu are acest tip de actiune asupra dermatinei
— nu cred ca acest semn este prezent pe haina dumneavoastra
— POSIBILA EXFOLIERE APLICATII este notarea care v-a fost comunicata la momentul predarii canadienei, element de care ati luat cunostinta cand ati semnat bonul de comanda
— suntem responsabili in ceea ce facem, acceptam cand gresim si asta ne dorim si de la cei pentru care prestam servicii
Raspuns: Cand ati adus canadiana la noi colega noastra v-a informat si a specificat pe bonul de comanda despre starea produsului si posibilitatea de exfoliere suplimentara — ne pare rau NU ATI INTELES acest avertisment:
— ne prezentati in foto maneca dreapta (probabil mana dominanta) la care dermatina si-a pierdut calitatile datorita folosintei si uzurii si a intrat in proces de exfoliere
— banuiala dumneavoastra nu se confirma — produsul a fost spalat la apa — de altfel eticheta prezentata se refera doar la modul de uscare si calcare … – afișați
legat de CROITORIE — operatiile solicitate de dumneavoastra cu greu pot fi incadrate la servicii de mica croitorie si doar maiestria colegei noastre a permis acceptarea comenzii;
legat de SPALATORIE nu refuzam servicii pentru produse care pot fi prelucrate cu masinil e din dotare. … – afișați